Тема. Зіставляємо
задачі на рух і задачі на спільну роботу .Дії над іменованими числами.
Повторення
вивченого .
Мета.
Узагальнити зв'язки між відстанню, часом і швидкістю;
закріплювати
вміння учнів розв'язувати задачі на обчислення згаданих величин, виконувати дії над
іменованими числами;
.Обладнання.
Ілюстрації корабля, маршрут, квіти, картки індивідуального опитування.
Тип уроку:
урок-подорож.
Зміст уроку
І. Орг. момент
Встали, діти
всі рівненько .
Посміхнулися
гарненько.
Настрій на
урок взяли.
Й працювати
почали !
ІІ.
Актуалізація опорних знань.
1.
Повідомлення теми і мети уроку.
-
Сьогоднішній урок незвичайний-урок –Математичної подорожі Україною. Подорожуючи нею ви повторите взаємозв’язки між
величинами «відстань», «час», «швидкість», перевірите свої обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі на знаходження
згаданих величин, виконувати дії над іменованими числами.
Перед початком , відмітьте на шкалі оцінювання як ви
плануєте працювати на уроуі.
- А тепер скажіть, що ще потрібно справжнім туристу, щоб
не заблукати в поході?
(Маршрут)
(Учень зачитує маршрут)
1. Старт «Каліграфічний»
2. Зупинка «Математичний диктант»
3. Ріка
«Нових знань»
4. Зустріч з перешкодами
6. Кемпінг «Задачний».
7. Вершина «Завдання
додому»
8. Кінечна зупинка «Вулкан»
1.
Обчислення «ланцюжків»
- Зараз по
стежині ми розпочнемо наш похід . Стежина незвичайна, а математична. Каліграфічна хвилинка.
Назвіть найвищу гору України. Так, це Говерла. Її висота -2061 м. Друга
за висотою в Україні є Вершина
Бребенескул сягає 2038 метрів над рівнем моря. Вона має куполоподібну форму і є
засніженою навіть посеред літа. Запиші
Підсумок.
Молодці, діти, добре усно порахували. Ми вдало розпочали наш старт
«Каліграфічний» і направляємось на зупинку «Математичний диктант»
Підсумок.
Молодці, діти, добре попрацювали. Ми залишаємо зупинку « Математичний
диктант» і
відправляємось до ріки «Нових знань»
ІІІ.
Вивчення нового матеріалу. С. 63 № 2 (приклади)
- Але, що це, назустріч нам пливуть човники із цікавими
прикладами . Схожі ви уже виконували, давайте спробуємо виконати їх.
1. Пояснення
вчителя.
2. Читання
пояснення в підручнику.
Фізкультхвилинка
Підсумок.Круто! Ви гарно
впоралися з новий
матеріал і ми залишаємо ріку
«Нових знань» і відправляємось до кемпірнгу
«Задачного».
4. Приклади
в парах.
- Але вся
галявина вкрита першими весянними квітами, і для того щоб швидше знайти місце
для привалу нам потрібно розв’язати приклади з іменованими числами що заховалися в
квіточках, щоб швидше
впоратись із завданням, ми розділимось
по парах. Але завдання приховані, і щоб знайти приклади підсвітіть
фонариком із телефону. На виконання цього завдання у вас є 3 хвилині.
14 грн. 96 к. + 6 грн. 4 к. = 21 грн.
20 км 800 м - 4 км 80 м = 16 км 720 м
10 грн. – 5
грн. 8 к. = 4 грн. 92 к.
8 кг 420 г –
3 кг 80 г = 5 кг 340 г.
8 т 6 ц + 4 т 8 ц= 13 т 4 ц
4 год 32 хв- 3 год
4015 хв= 1 год 17 хв
3ц 6кг * 5= 1 т 5 ц 30 кг
1 ц – 25 кг= 75 кг
16 грн 40 к. : 40 к. =41
1 т * 25= 25 т
15 т 250 кг : 5 кг = 3050
Оцініть будь ласка
свою роботу. Поставте відповідний рівень.
Підсумок. Ви
впорались і з цим завданням, і можемо пройти на кемпінг «Задачний»
6. Задача.
- Із цією
перешкодою ми справились і непомітно підійшли до кемпінгу «Задачний». Щоб успішно закріпити
наші знання нам потрібно розв’язати задачу. Вона у вас на партах.
Задача.
Катер до місця призначення рухався 6 год із швидкістю
50км/год. А
повертаючись, він цю відстань подолав за 5 год. З якою швидкістю рухався катер, повертаючись
назад?
( Після
аналізу задачу розв’язує учень біля дошки).
- З задачею
ми справились.
Групова робота.
Розділіться на групи і спробуйте скласти та розвязати
задачу за поданою схемою. На виконання цього завдання у вас є 5 хвилин. Час
пішов.
Після завершення оцініть будь ласка свою роботу, як на
вашу думку ви впоралися із завданням.
ІV. Домашнє
завдання.
- Наша
подорож підходить до кінця. Ми направляємось до «Домашнє завдання».
V. Підсумок
уроку.
- Наш похід підійшов до останнього етапу нашої подорожі
«Підсумкового». Ви подолали велику відстань і наблизилися до
підніжжя вулкана . Ви пам’ятаєте, що і в нас в Україні є діючий вулкан . Тому
як нагороду старанним туристам ми можимо подивитися на вивердення вулкану.
Відвідати його ми можемо, якщо ви правильні продовжите моє
речення
1. Щоб
знайти час, нам потрібно…..?
2. Щоб
знайти відстань, потрібно..?
Візьміть фломастери і позначте на шкалі
оцінювання як пройшов ваш урок. Чи все вдалося вам зробити, що ви запланували?
Давайте виконаємо «ТІК ТОК РЕФЛЕКСІЮ»
Чим ви готові поділитися із друзями?
Що вам сподобалося, і ви поставите лайк?
Що ви збередете у своїх голівках із
почутого на уроці?
Немає коментарів:
Дописати коментар